8 April Idag var jag den jag tappat bort

(Bild från ahlborgen, vi i bakgrunden av Dizze ser lite småskum ut allihopa)


Igår blev det till att hosta och snora ikapp med Josefine, vi var sjuka tilsammans alltså, mycket roligare så:)
Låg mest och lyssna på musik och bad sofia passa upp på oss(mähn ah dah) x)

Idag har jag spenderat heeela dagen på Skutan med fadderträff för planering för händelser med konfrimanderna i sommar!:D  
Sedan stannade jag kvar för att planera inför tjejlägret jag ska vara "hjälpatillledare" för om några helgen framöver:) Kulkul:)

Nu Ska jag umgåsa med fruttiluttan som sitter här, haha:)

HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Japp, det är avslutningsbal för alla nior :) <3

2010-04-08 @ 21:51:58
URL: http://theliisa.se/
Postat av: Elin

Hej!

Är det du som sjunger på din header? :D <3

2010-04-09 @ 12:09:13
URL: http://facklaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0