3 April Jag blev så oväntat glad

Två tjejer ~16 sitter på bussen. De har suttit tysta ända sedan de klev på.
Tjej 1: Du… tänk om Jakob var en sådan där våldtäktsman och höll på att våldta en massa barn och så. Undrar om jag fortfarande skulle vilja vara ihop med honom då?
Åter tystnad.

Flicka ~7: Mamma, får Sandra följa med hem och äta imorgon?
Mamma ~40: Nej, det går inte.
Flickan: Men varför inteee?
Mamman: För att Sandra är tjock och äter oss ur huset!
Ja mer än att ha suttit å garvat (ihjäl mig) på tjuvlyssssnat.se, har jag delat reklam under morgonkvisten! SOLEN SKINER! :D
Blir middag med grannarna ikv, bilder kanske kommer, vem vet;)
HEJDÅ<3



Kommentarer
Postat av: Pernilla - Mamma Till Jonas

Ja jag nattvandrade så vi tog en runda inne på tranan, med jackor och mössa på ;) hahah

2010-04-03 @ 13:17:30
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0