19 April Varför är vi så bäst?

Haft en görtrevlig helg, med massa flum och gálet påhitt!

Försenad 14års fest för Elin, hos elin i lördags vann endå överlägset!!!
Man kan ju bara småfnissa när man vaknar upp dagen efter med texten "kung" i pannan och ser sig själv dansa som en tok på fejjan!
Allt jag kan göra är att le, tur vi träffas snart igen och kan dansa loss på de rökfyllda dansgolvet istället, i strålkastarljuset där vi hör hemma, right? Hahaha...guud..snart börjar jag skämmas över videon..hehe antar att det gäller att bjuda på sig själv i sånna här tillfällen..haha

TACK för kvällen!!!:)
Vi är bäst!

Elin med: josses, sofias och min present, en rackans snygg bildserie!





Jag måste medje att min fjortistid är förbi(om jag nu någonsin varit det egentligen?)så vi är nog rejält oseriösa,  för seriös var nog ingen av oss på en fläck under kvällen..haha..

HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0