14 April Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne

Ja man kan ju tro jag gått grävt ner mig i ett jordhål eftersom jag inte bloggat något sedan i fredags.
Men tvärtom, jag har njutit och levt livet i vårsolen som får mitt hjärta att börja slå igen,Ja, jag är nog som en björn, mitt hjärta går i ide under vintern för jag blir så lycklig och vaknar till på nytt på våren på något vis.

Jag lever på vintern(klart man gör liksom,dah), men på våren och sommarn, DÅ niLEVER jag.

Två bilder från mitt (galna?) vårhumör från dessa dagar jag varit borta från bloggen:
 (Kmr nog fler bilder inrullandes nu och då, för bilder har knäppts)


(stooora skor, typ träskor-pappas)


HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjo hej :)

Kan du inte skriva en fin liten önskelista så dina kära kusiner vet vad dom ska köpa i födelsedagspresent.. ;)

2010-04-15 @ 13:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0